Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeWidze, że umiesz liczyć do 2 ale łatwo łykasz marketingowa papkę - to że zespoły na zasadzie licencji uzyczaja znaczka hondy czy kawasaki to nie znaczy ze są to w rzeczywistosci fzespoly abryczne. Fabryczne zespoly to honda, yamaha czy ducati w moto gp gdzie sa po prostu czescia ww. koncernow, z inzynierami zatrudnionymi bezposrednio przez te koncerny i pieniedzmi bedacymi majatkiem tych koncernow. Kawasaki to hiszpanski Provec, ze swoim majatkiem, budzetem, swoimi inzynierami i swoimi sponsorami, ktory ma umowe o wspolparcy z Kawasaki. Zadnego pracownika Kawasaki tam nie uswidaczysz - ci projektuja swoje motorki w japonii. Tak samo z hondą - to po prostu ten kate, ktory pogłębił wspołpracę z koncernem. Ducati i suzuki to sa takie teamy pólfabryczne, że po prostu dzialaja uzywaja znaków tych koncernow, prowadza wspolny pr i marketing i zamawiaja od nich niektore czesci. BMW od przyszlego roku, jak napisalem wyzej, ma dzialac na takiach samych zasadach, jako jakies bmw ...cos tam...italia. Duati zrobi zespol fabryczny wsbk jak odejdzie z moto gp - a tego chyba na razie nie zrobia, chyba ze VW da taki rozkaz. Czy yamaha wejdzie do sbk - jak juz to na takich zasadach jak opisane wyzej firmy, a nie jako skosnooka yamaha z moto gp. ps. musis miec niezłe kompleksy pokrzykujac o podstawówce do starszych.
Odpowiedznie tłumacz mu to Prawdziwy fanatyk tacy on głosują np na socjalistów od urodzenia aż do śmierci...
Odpowiedz